We can do whatever you like

Har haft en väldigt händelselös dag faktiskt, mer än vanligt haha. Köpte äntligen en bok och satt i minst 2 timmar och tokläste. Är så trött på datorn nu så det är inte klokt. Och jag är jäkligt trött på allt som har med facebook att göra, kanske ska bojkotta det den senaste veckan? Det är ju inte så att någon skriver något intressant eller att det ger mig någonting att gå in där.

Imorgon är det måndag, tror dock inte jag har någonting på schemat, men det kan ju vara så att dem skickar mig ett mess på morgonen. Jag hoppas verkligen jag har någonting, som jag nämnt innan så gör dessa händelselösa dagarna mig T-O-K-I-G! Behöver någonting att fördriva dem med, mina idéer på saker man kan göra i London är snart slut och det blir bara ett oendligt räknande av dagar, timmar och sekunder tills jag får åka hem - imprencip. Känner mig mer än patetisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0