Off topic

Har ju som sagt följt Gossip Girl slaviskt för nån vecka och irriterar mig mer och mer på hur overkligt det är. För att ta upp några exempel.

  • Hur kan dem ha så många hemligheter i det förflutna? Jisses, det dem har varit med om under ett avsnitt hinner en normal svensk vara med om under 1 år.
  • Dem blir ovänner 4 gånger per avsnitt över bagatell grejer
  • ..och vi ska inte snacka om alla missförstånd som sker!
  • Hur många killar under sitt liv kommer man igentligen säga "jag älskar dig" till?! Minst en gång per avsnitt i Gossip Girl iallafall*
  • Dem har konstant mat framför sig under hela serien men går från bordet utan att ha ens gett maten en blick, hur ofärskämt är inte det?
  • Dan, nu får du fan välja..Serena eller Vanessa? Vanessa eller Serena? Jag tröttnade på ditt velande för 2 dagar sedan nu.
  • Och nu om vi ändå ska in på personliga angrepp, Rufus..du.är.bara.töntig. Seriöst.

* Jag genom åren byggt upp ett löfte till mig själv att jag aldrig ska säga dem tre magiska orden utan att verkligen mena dem. Dem orden betyder så mycket för mig och jag tror att jag inte själv vet meningen med dem, jag tror inte heller någon annan i min ålder gör det heller. Folk brukar kalla mig kall när det gäller kärlek, ja, i allt annat som har med känslor att göra överhuvudtaget. Jag kan hålla med dem, anledningen känner jag dock inte för att skriva här men det där med "Jag älskar dig" har alltid varit någonting jag har haft stor respekt för. Jag kan nästan bli lite rädd när jag hör par säga det till varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0