Ny design

Kunde inte sova igår så satt och pillade på en ny design, får väl säga att den blev helt okej (bättre än innan iallafall) men det är fortfarande lite touch up som ska göras, detta ligger dock över min kunskap med allt från html koder och allt vad det heter!
Idag har jag haft två castings och sedan tog jag ett långt bad och låg och funderade helt allmänt om livet.
Boken jag läser nu handlar om en tjej som har svårt att acceptera sig själv angående allt från hennes vikt till hennes personlighet.
Tycker den är riktigt bra och kommer ofta på mig själv att jämföra mig själv med bok-karaktären, men skillnaderna mellan oss är ändå väldigt stora. Hon är size 16 medans jag är size 6-8, hon har haft en familj som aldrig accepterat henne medans min familj alltid stått bakom mig i vått och torrt, hon äter när hon är deprimerad medans jag tänker på allt annat än mat när jag är i samma tillstånd.
Ändå kan jag inte acceptera mig själv, jag tycker inte att jag är vacker någonstans, jag tycker inte jag har en fin kropp och jag kollar ofta mig i spegeln med ett missnöjt uttryck i ögonen. Jag undrar hur det kan ha gått så långt för mig? Varför ser jag ingenting bra med mig själv? Fastän jag vet att jag orättvis mot mig själv så kan jag inte släppa ångesten och dem nedtryckande tankarna om mig själv, jag tror dock inte jag är den enda som känner såhär, eller jag vet att jag inte är den enda.
Tycker att man borde starta ett litet projekt, kanske att man har som vana att börja sin dag med att tänka något posetivt med sig själv och sedan avsluta sin dag med att skriva en posetiv kommentar om någon annan?


Mina bröst har blivit större på sistone, är i chocktillstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0