"Somna inte på golvet"

Kom precis hem från sjukhuset, och nu skall jag laga lite mat till mig själv och sedan bär de av till Tommy för filmkväll med hela gänget från igårkväll/idag. Nej, nu skall jag plugga lite Starwars så jag kan impa på killarna med mina talanger..


Jag och Cassa bakade bullar till festen, vi var dock en aning för generösa med kanelen.

 
Klänningen är från JC.


Vi hittade en stol


Om klockan är halv 6 och man börjar bete sig såhär är de dax att gå hem, ärligtalat.


Jag hos doktorn, de är inte en fjortispose jag försöker mig på utan de är mina-ögon-är-jätte-röda-och-de-är-såååååååå-synd-om-mig pose. Och ja, jag har aldrig varit fräschare än då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0