"Jordgubbsplockarna skulle ha en medalj"

Igår var en stor dag, jag och Cassandra skapade en ny tradition - Självplocka jordgubbar. Det enda negativa är att man får ont i knäna, ens mage känns som betong och det är lite jobbigt att ta 11 kilo gubbar på moppen. Mer jordgubbar åt folket!

 
Jag kan nu kalla mig professionell jordgubbsplockare. Mina stövlar är från NoaNoa, shorts från gina tricot, t-shirt från min lillasysters garderob och solbrillor från Bik Bok.


Min bästa vän i hela universum!




Denna gubben slukades kort efter kortet var taget.


Tadaaa!! 11 kilo jordgubbar.


Sedan blev den en promenad med Åttan, han tyckte de var roligt tills jag tvingade honom att gå över en bro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0