"GUUUUL BIIIIL!!!!!!!!" , "Aj!"

Har skaffat Bloglovin, följ mig gärna!

Har gjort allting jag ska idag och klockan är bara lite efter 4, så nu är det slappetid! Jag och Cassandra har varit vid stranden och surfat på dem enorma vågorna (gul flagg haha) och sedan påväg hem körde vi förbi posten, gissa vem som blev misshandlad?


Cassandra var ju dödstrött imorse, så hon fick snålskjuts på hästen min. Jag tror de var hennes plan latmasken!


Men sedan kunde hon minsann springa runt och plåga stackars Speedy i 30 min.


Sedan fick han en välförtjänt dusch, fast jag vet inte vad han tyckte egentligen.


Drick lite vatten.


Kommentarer
Postat av: MariaExpressen

nydelig hest;) vi er hestejenter også;)

2010-07-20 @ 22:09:57
URL: http://mariaexpressen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0