"Det där är vad jag kallar en riktig frukost"

Godmorgon! Det är sena kvällar och tidiga morgnar som gäller just nu, dagen är inte tillräckligt lång! Precis åt jag en riktig fiberbomb till frukost, så nu känner jag mig så nyttig att jag nästan tycker att jag kan äta onyttigt en vecka framöver.

För egentligen..vem har sagt att man inte kan ha en regel att man har EN dag i veckan man äter nyttigt? Och resterande dagar äter man precis vad man vill. oj, vilken snilleblixt.


Har varit lite "inte-så-effektiv-med-kameran" igår, men jag bättrar mig!

Kommentarer
Postat av: Ida McAwesome

Svar:Vet inte om det syns rätt för dig(det gör det inte på datorn jag använder nu) men jag har tagit "Century Gothic" på inläggen! :)

2010-07-20 @ 13:18:02
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: Cäss 'Cassandra'

Hej allt bra? :)

kram!

2010-07-20 @ 20:42:54
URL: http://caaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0