"Påfågel-flickan"

Nu sitter jag på tåget påväg hem, gubben bakom mig snarkar så högt att jag knappt hör mina egna tankar. Har otrolig ångest och det blev inte bättre av att jag kollade på Tiger visningen jag gjorde igår, haha!
Åh herregud.

20 minuter innan en visning igår rymde jag och köpte en jacka från Zara, födelsedagspresent till mig själv lixom. Kassörskan kollade väldigt konstigt på mig när jag kom springande med avancerad håruppsättning och massor av smink och hon kollade ännu konstigare när jag sa att jag inte var säker på att jag hade pengar på kortet, droppen var nog när jag envisades att jag inte ville ha en påse till min jacka.
Man måste ju ligga lågt när man gjort något man inte får.


Jag målar naglarna


påfågel



Vacker sminkning. Har dock förstärkt färgerna lite runt skuggan för man såg den så dåligt.


Jag var speedad

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha, busig du är Amanda, som gör saker man inte får (A) hihi :) Vad är det för jacka? ;)

2010-08-19 @ 10:25:09
URL: http://nataliewenngren.blogg.se/
Postat av: Carpe Punctum

Jag tycker att vi borde ta en härlig promenad med hundarna nu när du kommit hem :)

2010-08-19 @ 10:30:22
URL: http://carpepunctum.blogg.se/
Postat av: fii

Hahahaha amanda såå jävla typiskt du xD men så kul att du berättar det för oss ^^



Och oerhört vacker sminkning, om man ändå kunde skapa något sådant själv..



<3

2010-08-19 @ 19:51:05
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0