"Jag fyller snart 18"

Okej nu behöver jag lite hjälp. Vilka tårtor skall jag välja av dessa?

Vanlig hederlig (tråkig) prinsess tårta - sockerkaksbotten, vaniljkräm, grädde och marsipan - de är ju inga hallon?!? detta går ju inte för sig..

Drottningtårta - Sockerkaksbotten, hallonsylt, vaniljkräm, grädde, hallon, blåbär, och gelé - tråkig?

Hallondröm - Choklad sockerkaksbotten, vaniljkräm, hallongrädde, hallon och choklasspån

Ananastårta med vit choklad - Kladdig chokladbotten, choklad sockerkaksbotten, vit ananastryffel, ananas kross, vit chokladmousse, marsipan och färsk fruk - jag menar hur god låter inte den????

Tryffeltårta - Nötmarängbotten och mörk chokladtryffel

Chokladmousse - Kladdig chokladbotten, mörk chokladtryffel, chokladmousse, chokladspegel, chokladtryffel, försk frukt och bär - mumsmumsmumsmums

Haha, det känns som jag redan valt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sista, lätt!

2010-08-11 @ 15:48:30
URL: http://bbrobergs.blogg.se/
Postat av: Carpe Punctum

Den med massa lager av choklad! ;)

2010-08-11 @ 19:27:08
URL: http://carpepunctum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0