Saknade

Jag tror jag konstaterar hur många dagar det är kvar tills jag får åka hem sådär 19 gånger om dagen, haha. Jag är verkligen en riktig hemmakatt, tycker det är sjuukt roligt att vara borta när man är i sällskap av roligt folk men under denna resan har jag faktiskt inte träffat någon som jag har kunnat hitta på tokigheter med.
Och eftersom jag är en person med tålamod -55 så tar det inte lång tid förrens jag tar saker i egna händer, så att säga.

Detta inlägget vill jag tilldela mina vänner med en smärre bildbomb av händelser som skett sålänge iphonen varit i min ägo.




Alla galna partynätter saknar jag otroligt mycket, detta är från en lugn kväll som slutade (som vanligt) helt vrickad.





Min vackra vänner som tog studenten förra veckan saknar jag som in i bomben! Kolla vad vackra dem var på balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0