Lite shopping gör dig lycklig

Nu har jag fått i mig lite mat och har precis sett över mina fynd jag har köpt här i London, är riktigt nöjd faktiskt! Tog mig tid att fotografera nästan allting så jag kan lägga upp det här. Pratade med min syster via webbcam innan och det var väldigt trevligt, hon har precis gått ut grundskolan så hon var väldigt lycklig. Nu ska jag kolla lite Gossip Girl och sedan blir det sängen!



Tiger-tröjan är köpt på Primemark och den skrynkliga kavajen är köpt på H&M



Väska, svart BH och ballerinas - Primark
Toppar - Topshop
Bikiniöverdel - River Island


Har även inhandlat ett par vita jeans, svarta jeansshorts och en beige kofta, kände dock att dessa inte behövdes fotograferas.
Sedan så har man ju endel på önskelistan, sådana saker som man vill ha men prioterat bort för att plånboken inte tillåter mer shopping haha.



Ett par snygga Converse hade inte suttit fel! Även om jag hellre velat a dessa..

..om dem funnits i min storlek!




Dem tre första plaggen är från Topshop, den vita långklänningen ser inte mycket ut för världen men den är helt otroligt vacker när man har den på sig. Urringad rygg med stickade detaljer. Shortsen på sista bilden har jag sjuka cravings efter! Tycker dem är otroligt häftiga, så är också priset..1500 kronor.


Fars-dag present? haha


Kommentarer
Postat av: Lova

Väskan kommer jag sno när du kommer hem!

2011-06-19 @ 10:03:10
URL: http://lovabroberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0