Ingen sommar i London

Brrr! Man skulle nästan kunna tro att det är oktober här i London, det regnar nästan konstant! Jag har nästan bara packat med sommarkläder då jag trodde det skulle vara lika fint här (om inte finare) som det var hemma när jag åkte.
Ett tips: Kolla ALLTID väderprognosen innan du ska iväg, annars slutar du upp som jag. Frysandes (men dock sommarsnygg) i min beiga tunna sommarklänning och bellarinas vid busshållsplatsen hållandes ett nyinköpt paraply med englandflagga på.

Vädret i Halmstad enligt google: 19 grader och delvis molnigt.
Vädret i London enligt google: 13 grader och regn.

Nu har jag precis ätit en övernaturligt god avakado och skall snart bege mig iväg till bussen, brukar ha som daglig motion att gå enda ner till Brixton (det är ca 2 km) men idag känner jag inte riktigt för att vara hurtig.
Inatt har jag drömt så otroligt konstiga drömmar, jag drömde att jag skulle ut och festa här i London men inte hade någon att festa med. Jag kom tillslut till en bar där jag träffade 3 andra modeller som skulle köra "all in" hela natten, jag hängde på dem då jag också kände för att ha en galen natt. Allting slutade med att jag satt och shottade med ett gäng killar (dem gjorde andra saker också som jag inte tänker ta upp här) medans dem andra modellerna åkte rullskridskor. Man skulle tydligen ha med sig det när man festade i London. Haha.


Men varför vara deppig när jag kan gå till Starbucks?! tänker Amanda och springer ut i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0