Beroendeframkallande

Just nu ligger jag i min säng med en påse fylld av kärnor efter dom dödligt goda körsbären bredvid mig som jag slukat glupskt dem senaste 15 minuterna. Medans jag med stor glädje njutit av dem röda bärens ljuvliga sötma har jag även roat mig själv med sådär 3 avsnitt gossip girl (som ni antagligen redan förutsätt var bären slut innan ens första avsnittet var färdigt) och nu tänkte jag istället övergå till lite skrivande och funderande.

Hur mycket jag än tycker om att kolla serier när jag är i detta uttråkadetillståndet vet jag att det inte är sån jag är igentligen, jag är en person som spelar fotboll i barfota till långt in på natten, badar näck i havet med en bästa vän, köper 1 liter ben&jerry och försöker hitta det knäppaste stället att äta upp den på eller tävlar om vem som kan dricka flest shots på en kväll och vaknar alltid dagen efter med huvudvärk och en ångest över att jag alltid är så jäkla impulsiv.
Just nu önskar jag bara att denna veckan kan gå snabbt så in i helvete så jag äntligen kan få göra saker som gör mig lycklig. Ja, jag tycker att jag är värd lite självömkan just nu.
Idag har jag iallafall besökt den svenska kyrkan som finns är i London, tänkte göra om besöket imorgon då det blev lite kort denna gången. Sedan var jag och kollade runt i lite affärer (jag börjar tröttna på det big time nu) och hittade nya plagg jag gärna skulle fylla min väska med. Har även insett att jag skulle velat äga en lite bättre kamera än den iphonen har att erbjuda, för det första skulle jag då kunna göra någonting jag brinner för och även tillföra något lite mer sevärdigt här i bloggen.

Jag gjorde även en god gärning idag! Satt på starbucks och surplade på en frappuccino när en tjej med LV väska och två (?!?) blackberrys satte sig bredvid mig, jag gav henne inte mer än 2 sekunder av min uppmärksamhet då jag själv satt och målade i min bok men efter ett bra tag av snyftande och snörvlande vände jag mig mot henne och påkom då henne att sitta och gråta hejdlöst. Som den svensk jag är tittade jag förnärmat bort med hopp att hon inte sett att jag stirrat på henne, men sedan kom jag och tänka på mig själv för några dagar sedan också snyftandes och snörvlande på ett starbuckcaffé. Hade inte jag blivit bättre till mods om någon frågat mig hur det stod till? Så..jag tog mod till mig efter en argumentation med mig själv om vad i helsike man skulle säga och vände mig mot henne och frågade "Are you gonna be fine?" hon kollade på mig och nickade och jag log stort och började samla ihop mina grejer, sedan vände jag mig en sista gång innan jag gick och frågade henne "Do you need a hug?" denna gången skakade hon på huvudet men jag kände mig iallafall som en god människa!


En klänning jag fann idag inne eh..ah, en affär.


Hittade ytterligare en fräck bikini på River Island, det bästa med dessa bikinisarna är att småbröstade tjejer också kan få lite tuttar då dem är lite fusk stoppade. Jag tycker det är AMAZING då jag själv lider av små tuttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0