4 nätter och tre dagar kvar..

..tills jag får åka hem! Wihou! Fast får säga att dem senaste dagarna inte varit så olidliga som jag trott, har dock sovit oroligt flera nätter i sträck nu men tror det beror på för mycket vila. Jag menar det är inte normalt för mig att sova 12 timmar i 4 jävla veckor, det är som om jag redan börjat pensionlivet för gudsskull!

Nu ska jag faktiskt (trumvirrvel) slänga in lite kläder i tvätten och sedan ta ett långt bad tillsammans med min nya bok jag har unnat mig själv. Det har varit fantastiskt väder i London idag så jag har spenderat dagen med lite shopping och lite chill-out-time vid Picadilly Circus där det var något Jesus-jippo.
Imorgon ska jag iväg på jobb och kommer tillbaka till London på måndagkväll, har faktiskt ingen aning om vart jag ska någonstans med det beskymrar mig inte då jag blir hämtad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0