"Kan jag låna din tändare?"

Nu sitter jag och slaffsar i mig mitt andra ägg, jag vet inte vad som har hänt? Jag hatade ägg innan. De låter dock väldigt äckligt men med halva saltkaret på så blir allting gott. Nu tänker ni "Man kan faktiskt få cancer av för mycket salt" men vet ni vad? De skiter jag i, man kan få cancer av allt.

Jag och Collie hade de trevligt på stan! Okej nu ljuger jag. Jag hade trevligt men Collie gick och tjurade hela tiden. Som tur är så får hon göra en favorit i repris på lördag. Hon kommer vara den lyckligaste tejen på planeten!
Jag hittade massor av grejer, men den som inga pengar har..den köper sig en stor jacka så den kan sno grejer istället.
Dagens lärdom! Varsegod!


Bild från i lördags. Då de var 18års fest hos Cassa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0