"Tror du dom såg oss?" "Näää, eller?" "Helvete!"

Lite sämre uppdatering igår. Jag har mycket att skriva om men jag glömmer alltid att ta bilder när det roliga händer så då känner jag att jag inte kan skriva de här.
Får väl ta och beställa en digitalkamera sålänge tills jag får min systemkamera.

Igår tog jag och Cassa ett kvällsdopp, det var inte en kotte på stranden (trodde vi) och månen speglade sig i de nästan svarta vattnet. Jag har inte känt mig så levande som jag gjorde då på länge.


Jag tokälskade diesels kampanj bilder, man blir rebellisk bara att titta på dem.


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

oh vad härligt det är varje gång man får en komplimang för sin blogg för det är ju trots allt man skapat själv och blir en del av ditt liv, så då är det grymt fint att få en komplimang. tack så jättemycket. verkligen. det värmer :)

2010-07-22 @ 13:27:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: erik only erik

Hej ska vi följa varandra på bloglovin ?

www.erikeliasson.com

2010-07-22 @ 13:58:36
URL: http://erikeliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0