"Åh timjan! Är de ogräs?"

Igår åkte jag och Cassa till min mormor och morfars sommarhus, de ligger ca 1 mil från stan så de tar inte så lång tid att åka dit. Vi gick ner till staranden direkt men efter 15 minuter gick vi upp igen eftersom vi tyckte de var för kallt, 25 grader funkar ju inte!
Sedan på kvällen var jag på en otroligt härlig runda med min häst, sådana dagar när han går så bra kan jag leva på en månad! "Men den där onsdagen i juli, då var han ju helt otrolig, det gör ingenting att han varit ett as sen dess" haha.


Jag och Cassandra hämtade mat från vårat favorit-ställe som alltid tar för lite betalt än vad som står på deras menyer.


Detta är nog den fulaste bilden jag har tagit på min häst..ever.


Åttan träffade en tjej på vägen, var lite rädd att den lille skulle krypa under staketet. Dem hade bara en tråd och pinnar som staket. De är toppen hästhållningen, big time!


Jag skulle skicka denna till Cassa, men batterierna tog slut. GUUUUUUUUL BIIIIIIL!!!!!!!!!!! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0