"Proppmätt"

Dagens lyckligaste: När jag hittade den prefekta avokadon

Dagen adralinkick: När jag red på det förbjudna området, dem vägarna är verkligen uuuuunderbara!

Dagens godaste: Min chailatte

Dagens träning: 1,5 km powerwalk på galgberget, ridning och bärning av 32 balar hö

Dagens panik: Jag skall till Köpenhamn imorgon

Dagens sötis: Cassandra i sin fina nya frissa

Dagens låt: Fireworks med Me you at six

Dagens saknade: Nicole

Dagens äckligaste: Hallon när man precis borstat tänderna

Dagens missbruk: Nektariner

Dagens vill ha: En bred nosgrimma till Åttans bruna träns


Dagens sötis


Åttan får skämmas för hans matte inte ger honom stilrena grejer, som en bred nosgrimma tex. Eller att hon har svarta tyglar till ett brunt träns.
"Åh nej! Här kommer någon. Vad göra, vad fan ska jag göra?! Bita av tyglarna? Nej. Låtsas som ingenting? Nää. Åh! De är ett sto, Puh! Då räcker de ju bara att se snygg ut." sa Åttan


Kommentarer
Postat av: Natalie

Cassa blev så sjukt snygg i den nya frisyren, tänk när hon ruffsar till det ordentligt...sexy! ;) haha, åttan är väldigt söt måste jag säga!

2010-08-12 @ 23:03:35
URL: http://nataliewenngren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag ser ut som ett troll :)

2010-08-13 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0