"My name is Sebastian"

Nu är jag framme. Kom på att jag har glömt sladden till mobilen hemma så de får bli bilder när jag kommer hem. Nu skall jag bara borsta tänderna (utan tandkräm kom jag på, för de glömde jag köpa) med min nya tandborste och sedan skall jag försöka sova en liten stund iallfall.

Saker som jag önskar vara:
Smart

Jag skulle vilja klara en sån där färgtärning nivet, man är klar när alla sidor har sin egna färg

Jag skulle vilja vara bra på att sova, mitt liv hade varit så mycket enklare om jag kunnat somna typ varsomhelst


Kommentarer
Postat av: Carpe Punctum

Vilken snygg bild (; Du är smart Amanda! Ska jag ta Åttan på lördag, eller skulle du komma hem då?? :P PuuSs

2010-08-05 @ 23:51:30
URL: http://carpepunctum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0