Hipp hipp hora!

Min ögon går i kors, så trött är jag. Har haft en fullspäckad helg! I fredags gick jag på krogen, första gången som 18 år. I lördags hjälpte jag Nicole att flytta sin häst och sedan på kvällen gick jag på bio (Vampire sucks, den var totalt sämst) och sedan idag så fick Åttan först behandling av Camilla och sedan hade jag kalas.


Cassandra var så stressad att hon inte va stressad. Men sedan var hon taggad!


Jag körde på markerade ögon, blev dock inte så snyggt.



Världens underbaraste!

Natalie fick jag inte med på bild, men jag kan försäkra er om att hon var förbannat snygg! Sedan vill jag bara påpeka att de är ju lite tråkigt att man inte ser en enda snygg kille, hur lönt är de då att vara snygg som bara den?! Jag skall gå ut i mjukisbrallor nästa gång.


Kommentarer
Postat av: collie

ingen_överlä[email protected] eller vad? sluta vara snygg som bara den då! ;)

2010-08-22 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0