"fashion is just clothes, clothes is just a thing, thing is just dust"

Nu har jag ätit ägg för första gången på 3 år kanske? De var faktiskt gott haha. Igår byggde vi hagar i stallet hela dagen, som jag trodde var jag inte till någon vidare hjälp. Jag stod mest för underhållningen eftersom jag lyckades trilla 3 gånger.
Vårat hagbyggande slutade dock tvärt eftrsom vi blev jagade av uppretade getingar, jag blev stucken på benet (mitt första stick i hela mitt liv, heter de stick?) och Annah blev stucken tre gånger.

Sedan vid 8 tiden begav jag mig ut på en skrittrunda, och jag satt på lösa tyglar och med ena handen höll jag telefonen och pratade med Cassa. Åttan blev ju såklart rädd för nått och vände i full galopp och där satt jag inte särskillt beredd..men jag höll mig kvar och jag lyckades även att inte tappa telefonen.
När Åttan lugnat ner sig lite kunde jag prata med Cassandra igen som fortfarande var kvar i luren.

"Amanda! Fatta hur många knappar du hade tryckt in?! Tuuuuut, tut, tut, tuuuuuuut, tuuuuuuut lät de.." sa Cassa



Kommentarer
Postat av: Carpe Punctum

Haha du är för söt :)

2010-08-15 @ 20:29:55
URL: http://carpepunctum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0