Jag fick nyss en idé

Nu ska jag ner på stan och köpa en glödlampa. Jag vet inte så mycket om de där med glödlampor men jag har med mig en icke fungerande glödlampa som jag kan visa någon expert.
Måste förresten berätta att jag befann mig i malmö igår. Trevlig stad btw. Ja illafall, jag var där med Cassa och Natalie.
Dem var uppe på uppdrag, mission impossible. Dem letade nämligen balklänningar och ni kan ju tänka er hur den dagen såg ut. Hitta affär, kolla klänningar, prova klänningar, hitta den perfekta balklänningen, försöka hitta nästa affär, kolla klänningar, hitta klänningar, prova klänningar, hitta den perfekta balklänningen och så fortsatte de så till klockan 5.
När jag började fundera på att leta upp lasermannen så han kunde skjuta mig bestämde dem sig äntligen och jag kan säga att klänningarna dem hittade var perfekta. Jag blev nästan avundsjuk men bara nästan.


Bild från Japan

Kommentarer
Postat av: fii

Mandy var snygg du är :) och tur att du inte hittade någon laserman! ^^

2010-11-10 @ 00:04:02
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0