Back to black

Okej, de var ett jävla tag sedan! Nu är jag tillbaka 15 kilo tyngre och med en mustach på överläppen. Nä! Jag skoja bara.

Jag tänker göra såhär att jag låtsas att jag aldrig varit borta och börjar skriva som om jag aldrig slutat. Såå..just nu sitter jag och väntar på att Collie ska ringa, vi skall ut och promenera på galgberget. Jag kollade precis ut och de ser ut som att de är varmt, solen skiner och fåglarna kvittrar (okej, nästan).
Fast mig kan de inte lura! Jag vet minsann att de inte är så varmt som de vill framstå genom fönstret. De vet jag eftersom jag nyss var ute, i hopp om lite värme hade jag klätt på mig en tunn kappa men jag fick en smärre chock av kylan.
Nu ska jag trotsa kylan och sätta på mig mina snygga solbrillor, min kappa och promenera mig varm. HA! odödlig är vad jag är!

Någon mer som inte riktigt kan acceptera att leopard modet är tillbaka? Jag får bara vidriga flashbacks av mig i två bh:ar, för urringad tröja och för mycket smink bärande en leopardkofta. Fast jag kanske ska se den som min räddning? Jag hade ju trotsallt ETT modernt plagg på kroppen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0