Min dag

Denna dagen har bara rusat iväg, känns som jag inte gjort något viktigt över huvudtaget. Hade iallafall 2 castingar och sedan gick jag bara och strosade runt i centrala London.
Frammåt eftermiddagen började jag bli hungrig så jag tänkte att jag skulle gå och köpa mig en tidning och sedan gå till sushi-kedjan wasabi och köpa sushi. Detta stället är det enda jag har hittat som säljer "ristrianglarna" med lax som jag åt ihjäl mig på när jag var i Tokyo..ja, iallafall.

Händelseförloppet medans min mage skrek efter mat:

1. Var fan köper man tidningar?!
2. Jag vet! Jag såg att man kunde köpa på boots. Life savier big time!
3. Men va?! Här hade dem ju inga tidningar!!
4. Men Mark & Spencer måste ju ha.
5. Fan vad jag hatar Mark & Spencer, jävla skit affär..
6. Okej, jag ger Boots en chans till.
7. JAAAAAA! EN cosmopolitan kvar, den är min!
8. Jag köper mig en smoothie också..
9. ÅH! Jag är hungrig! Varför är det så långt kvar?
10. Ska jag köpa 2 eller 3 ristrianglar med lax?
11. Det blir 2 + wasabinötter, jag älskar wasabinötter
12. MEH, det finns inga sitsplatser kvar. What to do?!
13. Jag kan ju inte sätta mig mitt på Oxfordstreet..
14. Jag går in på Pret, hehehe
15. Hoppas ingen ser att jag sitter här och äter mat från en annan resturang.
16. Det var en jävligt konstig smoothie jag råkade köpa..

Nu är jag hemma och ska strax promenera ner och köpa mig min favorit smoothie och 4 nektariner för 10 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0