Kiss Heaven Goodbye

Det var redan någon som okuperat tvättmaskinen och samma med badrummet, är det inte ljuvligt att dela ett hus med 12 andra idioter? Haha. Var i en otroligt fin thée affär idag och köpte med mig 3 burkar i olika smaker, tror nästan att detta är köpet jag är mest nöjd med under hela resan. Hoppsan hejsan.
Var även inne på Desigual och köpte en cool T-shirt till min lillebror Jack efter mammas önskningar sedan gick jag runt och kollade längtansfullt in i dem olika skyltfönsterna som var fulla med massor av reaplagg men jag känner att jag får ta det lugnt med shoppandet, det blir säkert endel i sommar ändå och jag måste tänka på min redan för tunga resväska.

Lova! Om du läser detta så tycker jag verkligen du ska gå in på Whittard och köpa hem mer thée, du kommer förstå varför när du kommer dit. Det finns två affärer, en ligger i början på Oxfordstreet och en ligger på Regent street väldigt nära Piccadilly Circus.




Kommentarer
Postat av: Lova den coola

Amanda du måste blogga mer ! Vill ju läsa vad som händer Hemma nu !! Ps: vet du någon god teesmak som jag kan köpa? Puss

2011-07-01 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0