"Man ska inte säga fet utan man ska säga tjock"

Jag har varit så tankspridd och nervös sen igårkväll så att blogga hade jag inte en enda tanke på att göra. Nu har vi allafall varit hos vetrinären med min lilla sockerärta. Jag känner mig om möjligt mer förvirrad än förrut, vi fick inte direkt något svar utan de var mer bara flummigt alltihopa.
Idag skall jag på Eclipse med vännerna, och vilken tjej som helst skulle väl varit lite exited över de. Vad fan heter exited på svenska?! Åh, jag har fått Victoria Silvstedt syndromet!

Hur mår alla idag? Vilken låt har ni på repeat idag?


Kommentarer
Postat av: Carpe Punktum

uppspelta haha :)

2010-07-26 @ 14:11:13
URL: http://carpepunctum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0